Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Stor - 30 juli 2009 17:47

Jag har bara sittit vid datorn halva dagen nu. Men jag har faktiskt gjort lite nytta , jag har beställt träningskläder på hm ! :) Så lite bättre humör är jag på.


Känns så skönt med nya träningskläder , det kommer göra träningen så mycket roligare. Nu är jag super taggad igen ! ;) Dom levereras redan nästa vecka. 


Får se om jag vågar mig ut och jogga någon gång också... Jag blir väldigt obekväm när jag tränar med eller bland folk , förutom promenader då , och det stör mig lite för jag vill börja jogga. Kanske ett hinder jag kommer lyckas gå över ? Hoppas det.


Nu ska jag fixa till mig lite och sen ut på en promenad.

Av Stor - 30 juli 2009 15:24

Fan fan fan... Jag missade tvättiden idag ! 

Hade tid imorse och jag är så dum som trodde jag hade tid nu på eftermiddagen. 


Där var mina planer för dagen förstörda.

Jag orkar verkligen inte umgås med mina vänner längre , det är bara jobbigt när jag inte mår bra och ska låtsas vara glad... Jag har bara lust att stänga in mig totalt. 
Av Stor - 30 juli 2009 14:05

Det blev kaos igår , jag bröt ihop. Jag klarade verkligen inte av att ignorera alla känslor och tankar för honom.

Träffade ju mitt ex igår , som nu är min kk... Han som inte har känslor för mig längre men han som jag älskar.


Jag visste att de var något som skulle bli fel igår... Och det hade jag rätt i. Jag började gråta och babbla en massa om att jag tycker om honom osv. Jag grät hur länge som helst och jag grät mer för att han satt där , och torkade mina tårar...

Ingenting kommer hända nu med oss , det kommer nog vara såhär. Att vi träffas ibland för att ha sex... Men nu efter igår vill jag inte riktigt höra av mig till honom. Tänkte ge det här ett par dagar. Om han hör av sig idag vet jag inte om jag svarar... Jag orkar verkligen inte med mina känslor för honom ! :( 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards