Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Stor - 12 augusti 2009 15:00

Rubriken säger allt om varför jag inte bloggat...


I förra inlägget skrev jag om att jag beställt kläder , träningskläder från hm , och dom har kommit såklart. :) Är supertaggad men fortf sjuk så jag kan tyvärr inte träna med dom än... Bara ligga på soffan med tvn som sällskap , böh så tråkigt. :(


Jag lyckades få till massa situps och några promenader innan jag började parta en hel vecka , inte snällt mot mig själv och min vikt... Men bra för att glömma exet för ett tag. Har haft sjukt roligt , träffat massor av mina vänner och även nya. :) Oh ja , jag är en tjej som gillar att festa. Men det kan inte fortsätta såhär extremt , för jag ska bli smal och snygg ! 


Efter den där fest-veckan blir jag såklart sjuk... Får helt enkelt sluta gå i kort-kort på nätterna , jag hittar ändå aldrig något snyggt att stöta på. Eller jag hittade en kille , som jag iofs känner sen flera år tillbaka... Vi hade sex och det var hemskt ! Riktigt hemskt ! :( Varför ? Jo för jag kunde bara tänka på mitt ex , fan snällt om jag hade råkat säga hans namn mitt i allt... Alltså helt sjukt , så fort jag försökte tänka på något annat blev jag avtänd. :S Men när jag tänkte på mitt ex gick jag igång igen... 

Liksom vadå... Ska det fortsätta vara såhär varje gång jag har sex med någon , tills jag glömt mitt ex helt ???


Jag hoppas iaf på att hitta ett riktigt hett kap när jag är tillräckligt tränad och smal ! ;) Men nu ska jag tänka på att bli frisk först , sen dra igång med träningen igen. 

Ovido - Quiz & Flashcards