Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Stor - 17 augusti 2009 14:18

Ångest , jävla , helvete , fan , hatar , fittdag , vågjävel.

Jahapp , jag har lyckats gått upp 2 hela kilon !!! :(:(:( Väger nu 51.2 kg... Hur äckligt är inte det ?


Ändå fast jag har börjat träna lite , skurit ner lite på matintaget och inte druckit hela helgen... Så har jag gått upp hela 2 kilon. Helvete.


Hade träningsvärk hela dagen igår så jag kunde inte träna. Idag har jag bara kvar träningsvärk i benen så jag lyckades göra några övningar med överkroppen som morgon träning.


Jag är så äckligt fet , fan har ångest... Jävla helvete att vara sjuk , jag visste jag hade gått upp men fan vad hemskt att veta siffrorna ! 


Ingen tid att förlora , ska försöka stretcha bort träningsverken idag så jag kan gå en promenad ikväll + köra ett pass pilates... Om den inte försvinner blir de pilates och kanske en kort promenad.

Ovido - Quiz & Flashcards